آموزش وردپرس كامل 2022 به زبان فارسي

آموزش سئو - آموزش وردپرس

پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳

آموزش وردپرس كامل 2022 به زبان فارسي

۵۲ بازديد

كافيه نصب 5 دقيقهاي معروف وردپرس رو طي كنيد و سايت رو بالا بياريد، بعد به كمك افزونهها و توابع php و توابع خود وردپرس شخصي سازي روش انجام بدين و امكاناتش رو متناسب با نياز خودتون تكميل كنيد. درود، ممنون از بازخورد ارسالي شما نظر لطف شما رو ميرسونه، اميدواريم تا با كمك شما همكاران بتونيم تا در فراگيرتر شدن وردپرس كه روز به روز در حال افزايش هست ما هم سهم بهسزايي را داشته باشيم. يكي از موارد مهم در استفاده از يك سيستم مديريت محتوا اين است كه ضمن استفاده از آن قادر باشيد تا به منابع كافي و تخصصي از آن دسترسي داشته باشيد تا ضمن كار و فعاليت، سطح دانش خود را ارتقاء داده و با به كارگيري آموزش هاي منتشر شده درباره آن سايت خود را به طراحي هاي روز و امكانات موجود نزديك كنيد.

با استفاده از گزينه”كوشش براي آگاه كردن همهي وبلاگهايي كه پيوندشان در اين نوشته است” قادر هستيد تا اگر در نوشته اي از سايت خود به وبلاگي كه با وردپرس ساخته شده است لينك ميدهيد آنها را از اين موضوع از طريق ديدگاهها مطلع كنيد كه در بخش ديدگاه ها در بخش بازتابها سايت مورد نظر نمايش داده خواهند شد. اين سيستم، به اندازه كافي انعطاف پذير بوده كه بلاگ نزديك به 500 كمپاني پرسود و مجلات دوره اي از آن استفاده ميكنند. اگر نسبت به استفاده از وردپرس براي راه اندازي سايت خود دو دل هستيد و يا اينكه هنوز قانع نشدهايد، چه چيزي بهتر از مقايسه سايت هاي استفاده كننده از آن خواهد بود؟ در كلاس آموزش طراحي سايت با وردپرس پس آشنايي شما با روند طراحي و ساخت سايت، به معرفي و كار با محيط پيشخوان، معرفي افزونه ها و بهترين و كارآمدترين ابزارها و منابع در اين حوزه ميپردازيم و زمينه ساخت 0 تا 100 سايت مورد نظر كارآموز را در طول مدت زمان برگزاري كلاس فراهم خواهيم كرد و همانطور كه توضيح داده شد كارآموزان در انتهاي دوره علاوه بر داشتن يك سايت كامل و جامع از كسب و كار مورد نظر خود كه به نوعي نمونه كارشان نيز محسوب ميشود؛ براي ورود به بازار كار مشتاق تر بوده كه قطعا موجب فعاليت بيشتر آنها در اين زمينه خواهد شد.

علاوه بر اين با سئو و بهينه سازي وردپرس آشنا شديم و ديديم كه وردپرس در ميان CMS هاي موجود از جذابيت هاي بالاتري برخوردار بوده و به همين دليل بهترين گزينه براي ما خواهد بود تا در طراحي خود از آن استفاده كرده و با ايجاد يك رابطه گرم و صميمي در موتورهاي جستجو ترافيك بالاتري را ازآن خود نماييم، همچنين پشتيباني وردپرس و فراواني آن در منابع آموزشي، فروشندگان قالب و افزونه وردپرس و سايتهاي خدمات دهنده در پشتيباني وردپرس نيز به حد كافي وجود دارند كه مي توان با استفاده از آنها به رفع مشكلات و نيازهاي خود بپردازيد.

در اين مقاله از پايگاه دانش ميزبان فا با وردپرس آشنا شديم و دانستيم كه وردپرس يك سيستم مديريت محتواي سايت ساز است كه با استفاده از آن مي توان اقدام به طراحي و ساخت سايت كرده و با استفاده از قالب وردپرس و افزونه وردپرس كه اين سيستم در اختيار ما مي گذارد قادر خواهيم بود تا با استفاده از توابع وردپرس براي نمايش هر نوع محتوا و اطلاعاتي در سايت وردپرسي خود اقدام كنيم. نيز داشته باشيد به همين خاطر اگر شما تا كنون دانشگاه وردپرس با اين زبان ها يا كد نويسي آشنا نيستيد براي شروع ابتدا بايد زبان هاي ذكر شده را ياد بگيريد. وردپرس واقعا بهترين سيستم مديريت محتوا در جهان است كه بسيار هم فراگير شده و به نظر من از تمام CMS هايي كه شركت هاي ايراني ارائه مي دهند ، كاربردي تر و منعطف تر است. شما هم به خوبي مي دانيد كه مي توانيم تك تك ايده هاي كسب و كار را به صورت تكي با همين قيمت بفروش برسانيم.

مفتخريم كه مجموعه ميزبان فا براي اولين بار در كشور توانست از هاست هاي مخصوص وردپرس كه براي اين سيستم مديريت محتوا بهينه سازي شده، رونمايي كند. در صورتي كه از وردپرس استفاده كنيد نيازي نيست كه از پايه بشينيد و با كدهاي php سايتي رو طراحي كنيد. وردپرس يك سيستم سايت ساز هست كه خودش با php نوشته شده و ميتونيد ازش براي طراحي و راهاندازي سايت استفاده كنيد. خوشبختانه در اين بين وردپرس از منابع موجود بسيار بالايي برخوردار بوده و از نظر اقتصادي نيز هزينه ها در آن به مراتب كمتر از سايرين مي باشد، اين موضوع حائز اهميت است، چرا كه برخي از سيستم هاي مديريت محتوا مثل وردپرس به صورت رايگان ميباشند، اما در مقابل هزينه هاي طراحي قالب و پلاگين در آنها بسيار بالا مي باشد، پشتيباني و خدمات دهي در زمينه وردپرس به حدي جامع و غني مي باشد كه مي توان گفت از اين نظر به حد اشباع رسيده است و هرگاه وبسايت جديدي قصد ارائه خدمات در زمينه وردپرس را داشته باشد بايد پس از بررسي كامل آن از ايده هاي مناسب براي اينكه بتواند كسب و كار وردپرسي خود را از سايرين متمايز كند استفاده نمايد.

https://www.coursera.org/projects/build-a-full-website-using-wordpress

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.