قالب وودمارت داراي مگا منو

آموزش سئو - آموزش وردپرس

چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰۳

قالب وودمارت داراي مگا منو

۴۰ بازديد

با كمك صفحه سازها اين امكان براي افراد فراهم مي شود كه بتوانند به راحتي و به صورت بصري بخش هاي مختلف وب سايت خود را تغيير داده و طراحي نمايند. اين قالب به خوبي براي دستگاه هاي مختلف بهينه شده و شما مي توانيد در دموهاي قالب woodmart اين موضوع را به خوبي مشاهده نماييد. به راحتي مي توانيد المان ها را با دراگ دراپ كردن جابجا كنيد و به سليقه خودتان بسازيد. همان طور كه گفتيم با كليك بر روي دكمه بارگذاري پوسته، ابزار آپلود فايل براي ما نمايش داده مي شود كه با كمك آن مي توانيم فايل هاي مربوط به قالب را انتخاب و بارگذاري كنيم.

و بر درآمد خود رو به روز بيافزاييد. در اين قالب وردپرس ، با استفاده از اين مگا منو شما ميتوانيد به راحتي محصولات خود را دسته بندي كنيد و با نمايش عكس دسته بندي ها مشتريان را براي خريد بهتر راهنمايي نماييد. اين موضوع و خصوصيات ديگري كه در زير به آنها اشاره خواهيم كرد و برخي را براي شما شرح خواهيم داد قالب وودمارت را در دسته بندي بهترين ها قرار داده است. كدهاي قابل فهم استفاده شده در اين قالب و طراحي متناسب آن و همچنين پشتيباني از تمام پلاگينهاي سئو باعث شده است تا متاديتاي سايت شما در مسيري درست به موتورهاي جستجو ارائه شود و از اين لحاظ تم هوشمند وودمارت از نظر سئو كاملا بهينهسازي شده است.

قالب وودمارت فروشگاهي وردپرس جزء آن دسته از قالب هايي است با ارائه بيش از 60 وب سايت آماده عملكرد خوبي را در زمينه ايجاد تنوع براي كاربران داشته است. بدون استفاده از افزونه هاي مختلف، وودمارت هر آنچه بخواهيد را در اختيارتان گذاشته است. قالب فروشگاهي وودمارت جزء آن دسته از قالب هايي است كه عملكرد بسيار مناسبي را داشته و در ميان كاربران نيز از محبوبيت بالايي برخوردار است. گزارش هايي از مشاهده باگ در هدر قالب توسط برخي از مشتريان ارائه شده است. در واقع كاربران بايد با توجه به هدفي كه از راه اندازي يك وب سايت وردپرسي دارند و بررسي ويژگي قالب هايي كه توسط توسعه دهندگان مختلف ارائه شده، بهترين آنها را انتخاب كرده و مورد استفاده قرار دهند.

از دموهاي آماده مي توانيد در سايت هاي فروشگاهي ، جواهرات و وب سايت هاي خرده فروشي لوازم آرايشي و بهداشتي و غيره استفاده كنيد. اين قالب با فروشگاه ساز ووكامرس سازگاري كامل دارد و به شما اين امكان را مي دهد تا يك فروشگاه اينترنتي با طراحي منحصر به فرد و سرعتي بالا راه اندازي نماييد. طرح و رنگ هاي نامحدود در تنظيمات قالب، كاربر را قادر به تنظيم فروشگاه به هر شكل و سليقه اي ميكند. در اين مقاله از پايگاه دانش ميزبان فا تلاش ما بر اين بوده است تا به معرفي قالب وودمارت فروشگاهي وردپرس بپردازيم.

https://www.cloob.com/u/wordpresslearn/129751361

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.