چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰۳

آموزش كار با وردپرس براي طراحي سايت بدون كد نويسي

۵۲ بازديد

مديران سايتها ميتوانند قبل از دادن هرگونه تغيير در وبسايت زندهي خود مثل تغيير قالب يا اضافه كردن افزونه، روي لوكال هاست آزمايش كرده و سپس بعد از اطمينان از درستي، آن را به وبسايت اصلي منتقل كنند. سپس روي گزينهي «ذخيره تغييرات» (Save Changes) كليك كنيد تا فايل htaccess در پوشهي اصلي يا همان root directory ايجاد شود. تنظيمات - تنظيمات اصلي افزونه از اين قسمت انجام مي شود. طراحي سايت با وردپرس اين امكان را براي مشتريان فراهم ميكند تا بتوانند از اين طريق، نيازهاي متفاوت خود را با ورود به سايت مورد نظر تامين كنند؛ در واقع آموزش كار با وردپرس طراحي سايت با وردپرس ميتواند در طيف گسترده و براي مشاغل مختلف انجام شود و در اين زمينه محدوديتي وجود ندارد. با اين حال ممكن است شما قالبي را مد نظر بگيريد كه براي آن بايد هزينه پرداخت كنيد، حتي در مواردي شما لازم مي دانيد كه يك قالب حرفه اي و اختصاصي براي سايت شما طراحي شود كه اين خود هزينه هايي را دارا هست. در حال حاضر حدود 30 درصد وب سايت هاي جهان با وردپرس طراحي شده اند كه اين نشان از قدرت بالاي اين سايت ساز دارد. قيمت طراحي سايت با وردپرس به هزينه اي كه براي ميزباني وب سايت و هاست مي كنيم بستگي دارد. براي خريد دامنه بايد هزينه پرداخت كنيم. اين دامنه آدرس سايت شما مي باشد و همان چيزي است كه كاربر با استفاده از مرورگر به آن دسترسي پيدا مي كند.

در قسمت بعد شما بايد يك نام دامنه را انتخاب كنيد. تنها اگر بلديد با مرورگر اينترنت كار كنيد و همچنين در اينترنت گشت و گذار كنيد، كفايت مي كند. در انتخاب برنامه هاي كد نويسي سعي كنيد برنامه اي را انتخاب كنيد كه امكانات بالايي را در اختيار شما و كاربر قرار مي دهد. حالت دوم: استفاده از كادر قاب بري تصوير گزينه نسبت ابعاد مي توانيد نسبت تصوير را مشخص كنيد و سپس روي دكمه قاب بري در بالاي تصوير كليك كنيد. به اين معني آموزش كار با وردپرس كه مي توانيد ظاهر وب سايت وردپرس خود را با يك كليك تغيير دهيد. اما براي طراحي قالب و نوشتن افزونه كه به آن توسعه وردپرس گفته مي شود، نياز است يك سري پيش نيازهاي اطلاعاتي داشته باشيد. آموزش نصب افزونه را در جلسات بعدي به شما آموزش ميدهم اما جهت آشنايي شما اين قسمت را توضيح دادم. اين مشكلات را ميتوانيم به صورت زير بيان كنيم. ما سطح آموزش شما را به دو قسمت تقسيم مي كنيم.

اين مثال نيز يك نوع كار كردن با ابزار هاي دنياي وب مي تواند باشد. يعني چي؟ يعني بتوانيد روي تك تك المان هاي سايت مديريت داشته باشيد بطور مثال اگر خواستيد يك مطلب در وبسايت منتشر كنيد - منو هاي سايت را ويرايش كنيد - محتواي بخشي از سايت را ويرايش كنيد امكان خاصي به وبسايت اضافه كنيد يا هرچيز ديگر، براحتي بتوانيد اين كار را انجام دهيد و يك مديريت جامع روي سايت داشته باشيد. بيش از يك ميليون نصب فعال دارد و محبوبيت آن ميان كاربران وردپرس مثال زدني مي باشد. Drag and Drop: هر كدام از المانهاي موجود قابليت درگ و دراپ (كشيدن و رها كردن) دارند، در صورت تمايل ميتوانيد آنها را فعال يا غيرفعال كنيد. پس در بازه هاي زمان كوتاه آن را چك نموده و فصل هاي آموزش وردپرس را همراه با ميزبان فا دنبال كنيد. كوتاه باشد- يك نام كوتاه بهتر در خاطر مي ماند و تايپ آن نيز ساده تر است. براي يادگيري وردپرس مي توانيد از انواع وب سايت ها و دوره هايي كه در آموزشگاه داركوب نيز موجود مي باشند، استفاده نماييد اما اگر به دنبال فراگيري طراحي سايت با وردپرس به وسيله كتاب مي باشيد، مي توانيد از بهترين كتاب هاي آموزش وردپرس كه در اين مقاله به آنها پرداخته شده است بهره بگيريد.

اما من ميخام وب سايت فروشگاهي با اون راه اندازي كنم و محصولات صنايع دستي و محلي مون رو بفروشم. گفتگو: نظرات يك راه عالي براي جذب مخاطب هستند، گاهي ممكن است بخواهيد نظرات مربوط به يك برگه را فعال كنيد. براي پاك كردن افزونه بايد بر روي پاك كردن كليك كنيد، اما بهتر است كه قبل از پاكسازي، آن را غير فعال كنيد كه با مشكلات احتمالي مواجه نشويد. اما اين پايان كار نيست؛ راه اندازي وبلاگ شخصي با وردپرس، تازه شروع كار است. اين مواردي كه گفته شده، عمده پيش نيازهاي كار با وردپرس براي راه اندازي و مديريت يك سايت اينترنتي است. در اين مقاله سعي مي كنيم تمامي جوانب مربوط به پيش نيازهاي يادگيري وردپرس را براي شما باز كنم. اميدواريم كه در اين مقاله شما را با نحوه محاسبه آنلاين هزينه طراحي سايت وردپرس آشنا كنيم. در بين ابزارهاي موجود 5 تا بهترين ابزارها را در اين جلسه معرفي و مقايسه مي كنيم.

طراحي سايت با وردپرس داراي مزاياي بسياري است كه ميتواند در گسترش كسب و كارهاي اينترنتي به تجارتهاي مختلف كمك كند؛ در واقع ايجاد وب سايت با وردپرس يكي از بهترين و كاربرديترين طراحيهايي است كه ميتوانيد به صورت رايگان و يا در قالبهاي اختصاصي با صرف هزينه اندكي به آن دست پيدا كنيد. در اين جا يك سوال پيش مي آيد كه اگر استفاده از وردپرس رايگان مي باشد چرا بايد براي طراحي آن هزينه پرداخت نمود و قيمت طراحي سايت با وردپرس چند است؟ شما مي توانيد شاهد انواع مختلفي از هاست ها باشيد كه بستگي به نوع كار كردي كه دارند، داراي آموزش كار با وردپرس هزينه هاي مختلفي مي باشند. البته كمي هم بايد با اسكريپت هاي تحت وب آشنا باشيد، طريقه نصب كردن آن را ياد داشته باشيد و با كنترل پنل هاي هاستينگ مثل سي پنل و دايركت ادمين هم كمي آشنا باشيد. قبل از شروع به منظور نصب و اجراي موفقيت آميز Wamp Server از نصب و به روز بودن بستههاي ويژوال سي پلاس پلاس روي سيستم خود اطمينان حاصل كنيد. وب سايت پايه و اساس هر كسب و كار آنلاين در فضاي تجارت الكترونيك است و يك مدير ديجيتال ماركتينگ براي دست يابي به اهداف بازاريابي نياز دارد تا وب سايت كسبوكارش كاملا اصولي و حرفهاي طراحي شده باشد و هر زمان نياز داشت بتواند براساس تجزيه و تحليل رفتار بازديدكنندگان سايت تغييراتي را در محتوا و امكانات آن به منظور بهينه تر شدن آن انجام داده و نرخ تبديل بازديدكننده به خريدار را افزايش دهد.

اين شركتها با طراحي سايت شركتي ميتوانند در جستجوي اول گوگل قرار گيرند، زيرا اصولي كه در طراحي سايت با وردپرس براي شركتها در نظر گرفته ميشود بايد طبق اصول سئو صورت گيرد؛ به همين دليل اعتبار ساخت سايت براي شركت طراحي سايت ميتواند در رتبه بالايي قرار گيرد. اين امكان براي شما فراهم شده است كه از فرمت هاي آماده موجود استفاده كرده يا اينكه حالت سفارشي را انتخاب و زمان مورد نظر خود را ثبت نماييد. اگر پيش از اين مراحل، ديتابيس MySQL نساختهايد، بايد به سيپنل برگرديد و آن را ايجاد نماييد. وبلاگ نويسي با وردپرس را به آنهايي كه مي خواهند از اين طريق برندسازي شخصي يا پرسونال برندينگ كنند، بسيار توصيه ميكنم؛ چون خودم از وردپرس استفاده مي كنم. البته اگر وردپرس را تخصصي ياد بگيريد، يعني به سمت برنامه نويسي اختصاصي وردپرس برويد، شايد حقوق و درآمدتان از يك طراح سايت و برنامه نويس حرفه اي هم بيشتر شود. 5. حقوق بيشتر ميخواهيد؟ هماكنون اگر فردي بيشتر از 10بار نام كاربري يا رمز عبور را اشتباه وارد كند، اين افزونه به مدت 60 دقيقه حساب آن فرد را مسدود ميكند و به اين صورت ميتوانيد از حملات brute force جلوگيري كنيد.

https://cutt.ly/dbI7bWQ

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.