آموزش رايگان وردپرس در 20 ساعت

آموزش سئو - آموزش وردپرس

شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

آموزش رايگان وردپرس در 20 ساعت

۳۰ بازديد

در مواردي ممكن است وبسايت شما از نظر محتوا غني باشد ولي هنوز مشكلات on-page سئو در آن وجود داشته باشد. در علم طراحي و راهاندازي وبسايت براي پيادهسازي يك وبسايت بايد كدهايي نوشته شود. اگر طراح سايت و يا اشنايي با سايت ها و cms ها (سيستم هاي مديت محتوا) داشته باشيد بايد بدانيد كه هر سايت يك پنل مديريت دارد. در بين اين CMS ها وردپرس محبوب ترين آنهاست كه سيستم مديريت محتواي كاملا قابل فهمي است اين سيستم هم پنل قدرتمندي براي مديريت سايت دارد. در ميان سيستمهاي مديريت محتواي محبوب كه توانسته پيشرفتهاي آموزش رايگان وردپرس بسيار زيادي داشته باشد و به محوريت تمام سيستمها تبديل شود وردپرس است. در اين پست كتابي را آماده كرديم كه به آموزش بخش مديريت وردپرس ميپردازد و در قالب 40 صفحه شما را به صورت كامل با اين سيستم آشنا مي كند و شما مي توانيد به بخش مديريت وردپرس مسلط شويد .

در جلسه هشتم از دوره آموزش وردپرس قصد داريم شما را با ورود به مديريت وردپرس و كار با پيشخوان آشنا كنيم. حال كه شما را با مفهوم افزونهها آشنا كرديم، پيشنهاد ميكنيم سري به آرشيو افزونه وردپرس ما زده و آموزش نصب افزونه در وردپرس را از اينجا ببينيد. البته غير از اين روش چندين روش ديگر هم وجود دارد كه به صورت قطعه كد ها ميباشند كه اگر لازم شد حتما در آموزشهاي بعدي انها را نيز اعلام ميكنيم. شركتي را انتخاب كنيد كه علاوه بر تجربه بالا در زمينه طراحي سايت از اساتيدي جهت آموزش استفاده كند كه تسلط كافي به چالش هاي مرتبط با طراحي سايت را داشته باشند و اين مهم فقط زماني فراهم مي شود كه تدريس به صورت پروژه محور باشد و مدرس تجربه آموزش رايگان وردپرس پروژه هاي عملي موفقي نيز داشته باشد. با استفاده از اين پلاگين اين امكان را خواهيد داشت كه اسلايدرهاي منحصربهفردي را براي سايت خود ايجاد كنيد؛ و همچنين جذابيت ظاهري سايت خود را دوچندان كنيد.

ازجمله ديگر ويژگيهاي اين افزونه امكان استفاده بسيار آسان است. قابليت ايجاد پروفايل حرفهاي براي مدرسان، امكان ارسال نظرات، انتقادات و پيشنهادات دانشآموزان در پروفايل مدرسين، تنظيم قيمتها و تخفيفات بهوسيلهي افزونه WooCommerce، انجام معاملات آسان و مطمئن از طريق اتصال به درگاه پرداخت ايراني، امكان فروش دورهها به صورت محتواي مديريت شده و پكيج، تنها بخشي از مزايا و امكاناتي هستند كه اين قالب حرفهاي در اختيار شما قرار ميدهد. Visual Composer به كاربران خود اين امكان را ميدهد كه صفحات جذاب با رنگبندي و طرحهاي بسيار متنوعي بسازند. در اين روش، اراده و تلاش شما بسيار مهم است و همچنين بايد ثابتقدم باشيد و به راحتي قيد كارتان را نزنيد، مطمئن باشيد كه اگر به خوبي تلاش و تمرين كنيد، نتيجه كار خود را ميبينيد.

براي ادامه نصب بايد قوانين آن را قبول كنيد. اما شايد شما دوست داشته باشيد كه فرم ورود را براي خود شخصي سازي كنيد و يك فرم ورود به سليقه خود بسازيد. Multisite يك ويژگي قدرتمند وردپرس است كه از هنگامي كه فعال شده، شما را قادر به ايجاد يك شبكه از وب سايت ها مي كند كه با نصب يك وردپرس اجرا مي شوند. براي راهاندازي وبسايت ميتوانيد توسط نرمافزارهاي مختلفي سايت خود را راهاندازي كنيد. دو روش براي ساخت سايت وجود دارد كه شما بهدلخواه مي­توانيد از آن­ها استفاده كنيد. در اين وب سايت همچنين آموزشهاي عميقتري نيز وجود دارند كه مبتديان و كاربران سطح متوسط را در مسير صحيح يادگيري وردپرس قرار ميدهند. وردپرس قادر است ۵ سطح براي كاربران تعيين كند. درواقع در اين پلاگين اين امكان براي كاربر وجود دارد كه صفحات جذاب خود را تنها با دراگ و دراپ كردن بسازد.

روولوشن اسلايدر به شما اين امكان را ميدهد كه در اسلايدرهاي خود تصاوير و ويدئو قرار دهيد؛ و يا اينكه اسلايدرهاي گرافيكي جذاب بسازيد. كاربر با ديدن اسلايدرهاي سايت شما تمايل دارد زمان بيشتري را در سايت سپري كند. در اين افزونه تمامي افراد فارغ از اينكه درزمينه كد نويسي مهارت دارند يا نه ميتوانند اسلايدرهاي متنوع بسازند. بنابراين سعي كنيد با داشتن صفحات متنوع آموزش رايگان وردپرس در سايت، كاربران بيشتري براي كسبوكار خود جذب كنيد. نام پايگاه دادهاي كه در گام 2 براي وردپرس ساختيد. لازمهي داشتن يك وبسايت موفق داشتن آگاهي از مهمترين و تأثيرگذارترين فاكتورهاي پيشرفت كسبوكارتان ميباشد، يكي از اين فاكتورها بازاريابي از طريق ايميل است كه در وردپرس نيز به آن دسترسي داريد. سايتهاي بسيار زيادي از جمله وبلاگ ديوار، ديجيكالا مگ، دانلودها، ديجياتو، وبسايت رسمي كاخ سفيد، AngryBirds، ASUS، سايت تويوتا بريتانيا و … ميهن وردپرس در اين صفحه ساخت وبسايت را بهصورت قدمبهقدم در اين صفحه به شما آموزش ميدهد.

https://www.wpbeaverbuilder.com/wordpress-training-course/

https://wpbaran.ir/wordpress-training-course/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.