چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰۳

پرامتیازترین قالب وردپرس فروشگاهی در Themeforest

۱۶ بازديد
پرامتیازترین قالب وردپرس فروشگاهی در Themeforestاولین اقدامی که باید در راستای نصب قالب وودمارت داشته باشید، ورود به پیشخوان وردپرس وب سایت از طریق وارد کردن نام کاربری و رمز عبورتان است. هر متخصصی میداند که ظاهر زیبا، یکی از عوامل افزایش فروش است و اگر شما نیاز به یک قالب با ظاهری جذاب و کاربر پسند دارید، قالب نلس میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد. اگر شما این قالب را از راستچین خریداری کنید یک اپلیکیشن اندروید هم میتوانید برای سایت خود داشته باشید و از طریق آن فروش سایت خود را افزایش دهید، این قالب بیشتر برای فروش محصولات فیزیکی مناسب تر است و برای فروش محصولات مجازی باید آنرا کمی شخصی سازی کنید و صفحات مختلف آنرا به صورت اختصاصی طراحی کنید. نیکی کالا دارای یکسری امکانات منحصر بفرد دیگری به مانند سیستم چند فروشندگی، مقایسه محصولات، ارسال ویدئو در دیدگاه، صفحه اختصاصی محصول، نمایش مراحل خرید و … از وردپرس به عنوان بهترین سیستم مدیریت محتوا آماده یاد میشود که یکی از اصلیترین ویژگیهای آن، تنوع در قالبهاست.



دستتان را کاملا باز میگذارد و سریع تر از بقیه قالبها است و بالاترین سازگاری با افزونه های سیستم مدیریت آموزشی (LMS) را دارد. در این دوره آموزشی تصمیم داریم تا ترجمه ی قالب و افزونه ی وردپرس را به صورت کاملا پروژه محور به شما آموزش دهیم. به خدا و دفعه بعد به لطف کاربران. در هلدینگ چین و این میزان فروش و موفقیت به خودی خود نشان دهنده محبوبیت بی نظیر و کیفیت حرفه ای این محصول می باشد که این رکورد قبل از هر چیز به لطف خداوند و رحمت او علاوه بر حمایت کاربران ما بوده است. قالب WoodMart یک قالب وردپرس حرفه ای می باشد که توسط یک تیم حرفه ای، برای راه اندازی هر نوع وب سایت فروشگاهی بر پایه ووکامرس طراحی شده است. چون پایه طراحی ما در این دوره سایتی مشابه دیجی کالا بود قبلا آموزش آن را با افزونه ویژوال کامپوزر داده بودیم اما این دفعه طراحی سایت دیجی کالا را با المنتور به شما آموزش دادیم.

در صورتی که تمایل دارید به صورت جامع مباحث پایه طراحی سایت Themeforest تا سئو وبسایت رو یاد بگیرین میتونید با مراجعه به صفحه زیر اطلاعات مدنظرتون رو بدست بیارید. طراحی مدرن این قالب، لیست بلندبالای عناصر صفحه، سازگاری با بسیاری از صفحهسازها از جمله Elementor، Brizy Builder، Gutenberg و Beaver Builder به شما اجازه میدهد با هر سطحی از مهارت بتوانید یک وبسایت مدرن و کارآمد بسازید. این قالب دارایی قابلیتهای بسیار زیادی قالب فروشگاهی وودمارت است و تقریبا هر چیزی که برای یک قالب فروشگاهی تصور کنید در این قالب پشتیبانی شده است. قالب وودمارت علاوه بر اینکه جزو بهترینها در قالبهای فروشگاهی به شمار میرود، جزو معروفترینها هم هست که احتمالا اسم آن را در جاهای زیادی شنیدید. که ما در اون به کلی این قالب رو در طول 3 ساعت آموزش دادیم. اما روش پیشنهادی ما روش دوم است.

روش دوم تهیه نسخه اورجینال آن از طریق وب سایت های معتبر است. برای بررسی بیشتر اگر محصول رو از ژاکت تهیه کرده اید، از طریق تیکت پشتیبانی مشکل رو با همکاران پشتیبانی ما مطرح کنید تا برطرف کنند. اگر به دنبال قالبی هستید که شرکت خود را به صورت حرفه ای معرفی کنید وردپرس گزینه مناسبی برای شماستف زیرا با صفحه سازها و فرم سازهای حرفه ای وردپرس، تمام نیازهای شما برطرف خواهد شد. قالب woodmart یکی از قالب های فروشگاهی و حرفه ای وردپرس است که شاید در بین قالب های حرفه ای وردپرس کمتر شناخته شده باشد. با دانلود افزونه Ultimate Addons می ­توانید عناصری مانند دکمه، نقشه گوگل، شمارنده، جدول قیمت، اسلایدر و .. را به وب­سایت خود اضافه کنید و از حرفه­ ای شدن وب­سایت شخصی و یا مربوط به کسب و کارتان لذت ببرید.

در نقشه ذهنی زیر میتوانید مهمترین معیارهای انتخاب قالب مناسب وردپرس را بکجا ببینید. با استفاده از قالب وودمارت که یک قالب فروشگاهی وردپرس است، میتوانید هر نوع فروشگاهی را که مد نظرتان باشد را به بهترین شکل ممکن و با هر امکاناتی که به آن نیاز داشته باشید، طراحی کنید. همانطور که حدس میزنید پیشنهاد متخصصان این حوزه به شما انتخاب پوستههای پولی وردپرس است. قالب نلس هم یکی دیگر از بهترین قالب فروشگاهی وردپرس است که دارای انعطاف پذیری فوق العادهای است که شما میتوانید آن را برای هر نوع سایت فروشگاهی استفاده کنید. قالب فلت سام یکی از محصولات پرفروش سایت تم فارست به شمار میرود؛ همچنین قدرت انعطاف پذیری این قالب به حدی زیاد است که شما قادر به راه اندازی هر نوع سایت فروشگاهی با این قالب هستید. این قالب هم به مانند قالب نلس، دارای انعطاف پذیری زیادی است که باعث شده تا سایتهای فروشگاهی زیادی از آن استفاده کنند.

https://seo-wordpress.monoblog.ir/post-31.html

همچنین قالب فلت سام دارای صفحه ساز اختصاصی است که باعث میشود تا از نصب افزونههای صفحه سازی به مانند المنتور و ویژوال کامپوزر، بی نیاز شوید. بیش از ۸ دموی مختلف دارد که باعث می شود با توجه به حوزه کاری بتوان مناسب ترین دمو را انتخاب کرد. اگر مدیر یک سایت وردپرسی هستید و در انتخاب قالب مناسب به مشکل برخوردهاید مطالعه این مقاله را به شما توصیه میکنیم. است که اگر شما نیاز به این امکانات داشتید، میتوانید از افزونه نیکی کالا استفاده کنید. با یک بار خرید قالب WoodMart فارسی از وردپرس باران، کلیه بروزرسانی ها را به صورت رایگان دریافت نمایید. اگر شما به آموزش خاصی برای قالب وودمارت نیاز دارید فقط کافیه برای من از بخش دیدگاه ها موضوع را ارسال کنید تا رایگان برای شما در سایت امیاتو منتشر شود. زیرا رونمایی از قالب وودمارت را در اولویت خود قرار داده ایم که به زودی توسط تیم ما به طور کامل پیاده سازی خواهد شد. در مقاله پیشین لیموهاست با عنوان «آموزش طراحی سایت با وردپرس» به طور کامل تمام مراحل طراحی یک سایت وردپرسی را توضیح دادهایم.

همچنین این قالب به طور کامل، از افزونه ووکامرس و المنتور پشتیبانی میکند و علاوه بر ظاهری جذاب که برای کاربر طراحی شده، بخش تنظیمات پنل آن هم طوری طراحی شده که افراد مبتدی هم بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند. شما در قالب jannah تمام امکانات صحیفه را به شکلی بهینه دارید. از امکانات دیگر این قالب بی نظیر می توان به امکان ایجاد سربرگ و پابرگ با المنتور، نمایش تاریخ آخرین ویرایش محصول، احراز هویت پیامکی کاربران، منو شناور، صفحه اختصاصی پروفایل فروشندگان، وبلاگ قدرتمند، صفحه ورود ایجکس، افزودن به سبد خرید ایجکس، کدنویسی بهینه و استاندارد در کنار اطلاعیه ها، لیست علاقمندی ها، پیشنمایش ویدئویی اشاره کرد. این قالب دارای ویژگیهای منحصر فروشگاهی به مانند امکان مقایسه محصولات، نوار پیشرفت سفارش، جستجو پیشرفته و … هلاوه براین تمامی دسته بندی های این قالب به صورت ایجکسی طراحی شده اند.این امر موجب رضایت بیشتر مشتریان فروشگاه شما می شود و قطعا کسب و کار شما را توسعه می بخشد.

https://saednews.com/.post/amozsh-raygan-galb-oodmart-dr-yony-oodmart-kaml-0-ta-100-so4x
https://themeforest.net/item/woodmart-woocommerce-wordpress-theme/20264492
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.