افزونه WP Rocket مرور و بررسي كلي

آموزش سئو - آموزش وردپرس

یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

افزونه WP Rocket مرور و بررسي كلي

۲۷ بازديد

همچنين نظرات اسپم را بهتر است حذف نكنيد، چرا كه خود وردپرس بعد از 30 روز اين قسمت را خالي ميكند. اينجا برخي تنظيمات به صورت پيشفرض انجام شده اما بهتر است اين تنظيمات را مجدداً بررسي نمائيد تا كش سايت شما به بهترين نحوه فعال شود. بخش Heartbeat API وردپرس اجازه ميدهد تا تغييرات برنامهريزي شدهاي را به صورت لحظهاي بررسي كند، به عنوان مثال Heartbeat API تغييرات پستهاي شما را به صورت لحظهاي بررسي ميكند. از منوي اين افزونه به بخش كش مراجعه كنيد تا تنظيمات مربوط به سيستم كشينگ اين افزونه را انجام دهيد. افزونه WP Rocket در هر سايت وردپرسي همواره فايل هاي css و js فراواني يافت ميشود كه از سرعت سايت ميكاهد و اين افزونه كاربري به صورت حرفه اي و فوق العاده ميتواند به سادگي اين فايل ها را بهينه سازي كند و سرعت ساييت شما را چند برابر كند . اگر در سايت هاي انگليسي و يا حتي سايت هاي جهاني هم در گوگل سرچ بزنيد تمامي سايت ها اين افزونه را پيشنهاد مي كنند و تمامي اين سايت ها هم از اين پلاگين وردپرس استفاده مي كنند، چون با نصب افزونه علاوه بر اينكه سرعت سايت بيش از حد بالا مي رود همچنين نيازي نيست كه افزونه هايي همانند بارگذاري تنبل، بهينه سازي تصاوير، افزونه كش نصب و استفاده از منابع هاست را بالاببريد.

در هر سايت وردپرسي همواره فايل هاي css و js فراواني يافت ميشود كه از سرعت سايت مي كاهد و اين افزونه كاربري به صورت حرفه اي و فوق العاده ميتواند به سادگي اين فايل ها را بهينه سازي كند و سرعت ساييت شما را چند برابر كند . گاها ادغام كردن فايل هاي CSS در يكديگر باعث بروز مشكلاتي افزونه WP Rocket در كاركرد آن ها مي شود، در اين صورت بايد اين گزينه را غير فعال كنيد و يا فايلي كه هنگام ادغام با مشكل مواجه مي شود را پيدا كرده و از طريق بخش بعدي استثنا كنيد. اكثر وب سايت ها هنوز از فرمت تصوير WebP استفاده نمي كنند با اينكه در اين افزونه گزينه هايي براي بهينه سازي آن يافت مي شود. كار كردن با اين افزونه بسيار ساده است اما با اينكه از زبان فارسي پشتيباني ميكند، گاهي كاربران مبتدي براي ايجاد تنظيمات درست دچار مشكل ميشوند.

افزونه افزايش سرعت وردپرس راكت WP Rocket فارسي يكي از بهترين افزونه ها براي افزايش سرعت وب سايت است. اين افزونه بطور كامل فارسي سازي شده است و شما تنظيمات فارسي را در اختيار خواهد داشت تا سرعت سايت خود را چندين برابر كنيد. براي اينكار توصيه ميكنيم آموزش بهينه سازي تصاوير وردپرس بدون افت كيفيت را مطالعه كنيد. بارگذاري تصاوير اصولاً از متن به علت حجم بيشتر آنها كندتر است و باعث كند شدن كلي صفحات شما ميشوند. استفاده از Lazy Load باعث ميشود تا تصاوير و فيلمها بعد از بارگذاري اجزا و نوشتههاي صفحه انجام گيرد، اين كار باعث بارگذاري سريعتر صفحات شما شده و همچنين تجربه كاربري بهتري به بازديدكنندگان سايت شما القاء ميكند.

اين خصوصيت نيز توجه كاربران زيادي را به خود جلب كرده است. وردپرس سيستم مديريت محتواي پويايي است، به اين معني كه وقتي كاربري وارد سايت ميشود، صفحاتي كه قرار است بازديد كند را از ديتابيس وردپرس بارگيري ميكند و به كاربر نمايش ميدهد. با وارد شدن به اين بخش شما ميتوانيد تنظيم و پيكربندي افزونه WP Rocket را انجام دهيد. شما مي توانيد گزينه هاي هاي مربوط به بهينه سازي HTML، CSS و جاوا اسكريپت را از اين قسمت انجام دهيد. در بخش هاي پايين تر به صورت خلاصه اين افزونه را توضيح خواهيم داد براي يادگيري كامل اين افزونه حتما بايد ويديوهايي آموزشي كه به صورت رايگان قرار گرفته است رو دانلود كرده و استفاده كنيد. در اين تب همونطور كه در عكس بالا ميتونيد مشاهده كنيد، در ابتدا اطلاعاتي در مورد لايسنس و اعتبار افزونه رو عنوان كرده.

http://hamyarwp.parsiblog.com/Posts/16/افزونه+Wp+Rocket+افزايش+سرعت+سايت+وردپرس/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.