قالب وودمارت با درون ريزي دمو

آموزش سئو - آموزش وردپرس

دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۰۳

قالب وودمارت با درون ريزي دمو

۲۸ بازديد

همچنين مي توانيد از ۵۵ دمو آماده سازنده استفاده كنيد و با يك كليك هر كدام را نصب كنيد. شما ميتوانيد در كمتر از ۵ دقيقه فقط با چند كليك سايت خودتان را كاملا آماده همانند پيش نمايش فارسي كه در سايت ما مشاهده ميكنيد پياده سازي بكنيد. قالب Woodmart وردپرس همانند يك كلمه نامعلوم در دهه اخير است اما به عبارت ساده اين بدان معني است كه وب سايت شما بايد به روشي خاص كدگذاري شود تا موتورهاي جستجو مانند Google و Bing بتوانند موارد صحيح مورد نياز را پيدا كنند تا صفحه شما به درستي رتبه بندي شود. جستجوي ايجكس فوق العاده سريع و زيبا، چندين نحوه نمايش محصولات، ايجكس بودن تمام فيلترها و دسته بندي ها، مگامنوي قابل ويرايش با ويژوال كامپوزراست.

وب سايت هاي ساخته شده با اين قالب وودمارت بدون هيچ گونه عيب و ايرادي و بدون هيچ تغيير و تنظيم خاصي بارگزاري مي شود و حتي شما به راحتي مي توانيد نحوه نمايش را در براي هر دستگاهي سفارشي سازي كنيد . همينطور در ماركت هاي فروش قالب وردپرس بررسي كنيد قالب هايي مثل سايت كالا با قالب وودمارت پياده سازي شده است. طراحي پوسته وردپرس فروشگاهي Woodmart كاملا ريسپانسيو و پاسخگو ميباشد و اين موضوع موجب نمايش بدون نقض صفحات وب سايت در هر دستگاهي مثل موبايل، تبلت و لپ تاپ ميشود. از نظر امكانات قالب woodmart فراتر از كالا است و امكاناتي بسيار بيشتري دارد كه مي توانيد استفاده كنيد اما امكاناتي مثل پيشنهاد شگفت انگيز و پيشنهادات لحظه اي مانند قالب كالا هم ما به اين محصول اضافه كرديم تا بتوانيد از اين امكانات هم استفاده كنيد همچنين اين پوسته شامل امكانات نمايش ۳۶۰ درجه محصول، فروش گروهي محصولات به شكل گرافيكي، نمايش محصولات به چندين شكل متفاوت، نمايش صفحه محصول به چندين طرح متفاوت و…

تنظيمات قالب وردپرس فروشگاهي وودمارت: تنظيمات حرفهاي و پيشرفته كه امكانات پوسته وودمارت را به وسيله آن ميتوانيد كنترل كنيد. براي راه اندازي سريع قالب بسيار مفيد ميباشد، براي كساني كه تازه قصد راه اندازي سايتشان را دارند بسته نصب سريع ميتواند بسيار مفيد باشد. در دوره طراحي فروشگاه آنلاين با قالب وودمارت بصورت حرفه اي در بيش از 12 ساعت از صفر تا صد مراحل راه اندازي يك سايت كامل فروشگاهي در حد كالا را به شما آموزش داده ام كه ميتوانيد اين دوره را تهيه و كسب و كار آنلاين خود را طراحي و پياده سازي كنيد. طرح بندي مختلف در بخش نمايش محصولات هم وجود دارد يعني هر محصولي كه موس روي آن رفت به چه شكلي نمايش داده شود و المان هاي مختلف را مي توانيد در نمايش انتخاب كنيد و هيچ محدوديتي ندارد.

بيش از ۱۵ طرح بندي مخلف براي صفحه محصول شما وجود دارد كه به دلخواه مي توانيد طبق سليقه خود يكي را انتخاب كنيد اين طرح بندي طبق استانداردهايي نوشته شده و هر كدام داراي جذابيت خاصي مي باشند. قالب هايي كه شبيه كالا هستند وجود دارد اما ايران تمز به تازگي يك پكيج كامل طراحي سايت كالا ارائه داده است كه كار را براي شما راحت كرده است چرا كه به راحتي مي توانيد هم سايت شبيه كالا را داشته باشيد و هم اپليكيشن اندرويد سايت خود را داشته باشيد. از آنجا كه قالب وودمارت بر روي تجربه كاربري كار مي كند، بر پايه تكنولوژي قدرتمند آجاكس (AJAX) طراحي شده است كه به كاربران يك تجربه كاربري سريع و راحت مي دهد كه ديگر نياز نيست براي مشاهده نتايج مدام صفحات را رفرش كنند.

منبع: https://justpaste.it/5z9s1

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.