شنبه ۰۵ آبان ۰۳

آموزش نصب قالب وودمارت بدون بسته نصبی

۱۲ بازديد
قالب سایت، پوسته یا همان چیزی است که کاربر شما مشاهده می کند. از آنجایی که ممکن است بسیاری از مردم دانش فنی لازم برای راه اندازی سایت را نداشته باشند، باید نصب و راه اندازی قالب انتخاب شده آسان باشد و هر کس با هر میزان دانشی بتواند آن را نصب کند. اگر قصد ساخت فروشگاه اینترنتی دارید کافی است یکی از این قالب ها را انتخاب کرده و با استفاده از مقاله آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی در بلاگ ژاکت سایت فروشگاهی خود را راه اندازی کنید. یکی از نکات مهمی که باید به آن توجه کنید، واکنشگرایی قالب است.دانلود رایگان قالب woodmart و خرید نسخه اورجینال قالب وودمارت. چنانچه مایل هستید بدون استفاده از بسته آسان نصب، از ابتدا خودتان وردپرس را نصب کنید، باید بعد از تهیه هاست و دامنه، وردپرس فارسی را از مخزن وردپرس دانلود کرده و سپس فایل قالب مورد نظرتان را دانلود و بر روی وردپرس نصب نمایید. این قالب دارای تنظیمات زیادی است که میتوانید از آنها برای نمایش بهتر محصولات خودتان استفاده کنید. البته امروزه به لطف صفحه سازها، دیگر طراحی قالب اختصاصی مانند گذشته پیچیده نیست و روی cms وردپرس میتوان با صفحه سازهایی همچون المنتور، بدون دانش کدنویسی قالب دلخواه را طراحی نمود. در این نسخه، برخی مشکلات برطرف شدند که از آن جمله می توان به رفع مشکلات بصری، هدر، توابع و مشکلات ناسازگاری و کدهای کوتاه اشاره نمود. تنها کافیست آن بسته را نصب کنید تا به آسانی صاحب یک سایت حرفه ای شوید؛ به همین دلیل به آن بسته آسان نصب گفته می شود. در این بخش قادر هستید فایل مربوط به نسخه جدید وودمارت را آپلود کنید.

یک بخش با پسوند فشرده مانند Zip یا Dap که فایل های سورس در آن قرار گرفته و فایل دیگر که معمولا به اسم installer.php نام گذاری می شود. بعنوان مثال شما نمیتوانید عنوان دسته بندی را که در سایت با نام “مرور دسته ها” نمایش داده میشود را در تنظیمات هدر ساز تغییر دهید یا مثلا تنظیماتی برای شخصی سازی استایل فرم جستجو وجود ندارد و شما اگر بخواهید مثلا بکگراند فرم جستجو را تغییر دهید حتما باید کدنویسی کنید و مواردی از این دست که برای تغییر آنها الزما نیازمند کدنویسی هستید. علاوه بر موارد بالا امکان ایجاد گالری تصاویر محصول، دسته بندی محصولات و همچنین سازگاری با افزونههای کش و سئو،صفحه ساز قدرتمند از دیگر مزایایی است که با خرید این قالب میتوانید از آنها استفاده کنید. قالب وودمارت فروشگاهی وردپرس از آن دسته قالب هایی است که در این زمینه عملکرد خوبی را به همراه داشته است. فیلم آموزشی مفتخریم پرفروش و محبوب ترین قالب فروشگاهی ایران را به شما … بنابراین انتخاب قالب اشتباه، هرچند رایگان می تواند زمان ارزشمند شما را هدر دهد. در زیر 6 بسته نصبی قالب تجاری وردپرس را برای شما به صورت کاملا رایگان قرار داده ایم.

 اکنون با دانلود بسته نصبی آسان سایت و آپلود آن روی هاست، کار نصب وردپرس شروع می شود. بسته نصب آسان در واقع بکاپ کامل از یک سایت است که با نصب مجدد آن، یک سایت دیگر با همان ظاهرا و ویژگی ها به صورت آماده اجرا می شود. همانطور که در تصویر هم میبینید کلیه گوشه های مربوط به باکس ها گرد شده و ما توانستیم به راحتی به کمک چند خط کد گرد کردن گوشه های باکس های محصولات را پیاده سازی کنیم.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.