شنبه ۰۵ آبان ۰۳

پیش نمایش دموهای قالب وودمارت فارسی

۸ بازديد
این یک افزونه ساده است که تنها با هفت تب در صفحه تنظیمات پیکربندی شده است. این مقدار برای فعال سازی Cache در صفحه ورود سایت شما میباشد. تلاش برای توضیح دادن چنین تکنولوژی ای می تواند در حد نوشتن یک کتاب باشد. WP Cache ” ساده ترین و سریع ترین سیستم کش” خود را تبلیغ می کند، در واقع افزونه ای ساده و سریع برای استفاده برای وردپرس است. همین امروز با نصب یکی از افزونه های پیشنهادی، سایت خود را بهینه سازی نمایید. از دیگر موارد و مزیت های بکارگیری شده در این افزونه، طراحی آن فقط به منظور کش کردن است که این مورد باعث شده افزونه حجم بسیار پایینی داشته باشد .افزونه W3 Total Cache Pro - افزونه کش وردپرس- رادزاد

با افزونه Hummingbird Pro به راستی که سایت وردپرسی پرواز می کند! اکنون در منوی پیشخوان وردپرس شما گزینهای به نام WP Fastest Cache که همان افزونه کش وردپرس است، ایجاد شده. یکی از راههای افزایش سرعت سایت، استفاده از افزونه کش وردپرس است که افزونه WP Fastest Cache به خوبی این امکان را در اختیار ما قرار میدهد. یکی از بهترین و قدرتمند ترین افزونه های مدیریت کش در وردپرس، افزونه سریعترین کش یا همان فستست کش است، برای اینکه در این افزونه بتوانید قابلیت های مدیریت کش را داشته باشید حتما باید از نسخه پرمیوم افزونه Fastest Cache استفاده کنید که توسط راست چین با قیمتی فوق العاده ارائه شده است.

این نرمافزار برای کاربرانی که به تازگی وارد سیستم شدهاند و یا آنهایی که اخیرا اظهار نظر کردهاند ، صفحات بارگذاری نشده را ارایه نمیکند. کش یا همان ذخیره سازی به شما کمک می کند تا سایت وردپرس خود را سریعتر کنید و عملکرد آن را افزایش دهید.در این مطلب ما بهترین پلاگین های کش وردپرس برای سایت وردپرسی را به شما معرفی می کنیم. اما برای اطمینان از مدیر سرور (پشتیبانهاست) خود بپرسید که آیا وب سرور شما لایت اسپید کش است یا خیر. یکی از دلایل موفقیت این افزونه در مقابل دیگر افزونه های کش ، سازگاری آن با وب سرور های مختلف است که این گزینه شانس انتخاب بسیار بالایی برای این افزونه بوجود آورده است. اگر دنبال افزونهای ساده و کارآمد هستید، این افزونه گزینه مناسبی خواهد بود.
کلیک کنید
روند کارکرد این افزونه از ابتدای انتشار تا کنون روندی افزایشی و رو به رشد داشته است وهمچنان در حال پیشرفت است. افزونه WP Super Cache یکی از معروف ترین افزونه های وردپرسه،افزونه ای که کارکردشو با ایجاد فایل های استاتیک html در سایت آغاز می کنه.بعد از آن،مرورگر مجبور نیست که برای بالا آوردن سایت ،اسکریپت های سنگین php رو لود کنه. چندین پلاگین کش برای وردپرس وجود دارد که محبوب ترین آنها W3 Total Cache است. راه های متعدد برای افزایش سرعت وب سایت وردپرسی وجود دارد. برای کش وردپرس هم افزونه های متعددی وجود دارند که همگی کار کش وردپرس را انجام می دهند اما روش ها و امکانات متفاوتی برای انجام دارند.


ویژگیهای کاربردی که باعث شدهاند در تستها این افزونه بهترین عملکرد را داشته باشد و به عنوان بهترین افزونه کش شناخته شود. با این حال، بسیاری از ویژگی های پشت نسخه پرمیموم پنهان شده است. W3 Total Cache در دو نسخه رایگان و تجاری موجود است که میتوان گفت نسخه رایگان بیشتر نیازهای شما را در زمینه افزایش سرعت سایت برطرف خواهد کرد و نیازی به خرید نسخه تجاری نیست. برخی از تنظیمات که باید به طور پیش فرض فعال شده باشند، مانند فشرده سازی فایل ها و صفحه های حافظه پنهان.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.