تأثیر بر روی نتایج اقدامات سئو

آموزش سئو - آموزش وردپرس

شنبه ۰۵ آبان ۰۳

تأثیر بر روی نتایج اقدامات سئو

۶ بازديد
با اینکه برای نصب این افزونه باید 49 دلار بپردازید، همچنان این افزونه به عنوان بهترین افزونه ی کشینگ وردپرس شناخته می شود. 1. اگر می خواهید گزینه های پیکربندی زیادی داشته باشید، باید W3 Total Cache را انتخاب کنید که به شما امکان می دهد تا هر جنبه ای از تجربه خود را شخصی سازی کنید. با نصب بهترین افزونه کش وردپرس ، سرعت سایت افزایش میکنه و منابع سرور دچار درگیری کمتری میشن؛ در نتیجه تجربه کاربر از بودن در سایت شما بهبود پیدا میکنه و با افزایش سرعت سایت و بازدید صفحات، رتبه بهتری در موتورهای جستجو و سئو کسب میکنید. هر گزینه به روشنی توضیح داده شده است و می توانید در صورت تمایل آن را روشن یا خاموش کنید.

این پلاگین تمام ویژگیهای لازم را در خود جای داده است تا عملکرد و سرعت وب سایت شما را به سطح بالاتری برساند. به کمک ووکامرس سایت شما این امکان را دارد تا امکان فروش محصولات را داشته باشید و به یک فروشگاه تبدیل شوید. لطفا راهنمایی کنید برای سایت وردپرسی خودمان چند افزونه مثل ووکامرس،سیو یاست ،سیو لوکال ،سیو ووکامرس و افزونه امنیتی … آن ها به سادگی یک کش لوکال که در هارد درایو کامپیوترتان ذخیره شده، در اختیار شما قرار می گیرند.بهترین افزونه های کش وردپرس، معرفی 22 افزونه برتر - رادزاد

دومین افزونه ای که قصد معرفی آن را داریم قابلیت به روز رسانی خودکار صفحات کش شده را دارد و با افزونه های Woocommerce ، bbPress ، JetPack Mobile Site و سیستم مولتی سایت وردپرس سازگار می باشد . به خاطر داشته باشید که تنظیم فاصله زمانی طولانی تر ممکن است مانع از دیدن نسخه به روز شده سایت شود. برای این منظور کافی است باکس enable را فعال کرده و روش را بر روی disk:enhanced تنظیم کنید. این افزونه فایل های CSS و JS را به خوبی فشرده سازی کرده، سازگاری با CDN، غیر فعال سازی شکلک های وردپرسی، پاک شدن خودکار کش و … به همین سادگی می توانید محتوای کش خود را پاک کنید.

بنابراین بازدیدهای بعدی سایت سریعتر انجام می شود، زیرا درخواست های کمتری سمت سرور ارسال می شود. این گزینه را روشن کنید تا فایل های CSS داخلی قبل از درخواست ، از قبل ارسال شوند. زمانی که درخواست بازدید این صفحه ارسال می شود این نسخه ایستا ارسال می شود. پس از نصب و فعال سازی افزونه پیامی را دریافت می کنید که با کلیک بر روی آن سیستم کش فعال می شود . طبق آماری که در صفحه مخزن افزونه های وردپرس ثبت شده است این افزونه بر روی بیش از ۲ هزار سایت وردپرسی نصب شده است و نمره ۴.۷ از ۵ را توسط کاربران دریافت کرده است . افزایش سرعت سایت وردپرسی همواره یکی از دغدغه های کاربران بوده است .

از ویژگیهای پلاگین کش لایت اسپید میتوان به "افزایش سرعت لود وب سایت" و "کاهش مصرف منابع" نام برد. اکنون در بخش Clear browsing data می توانید حافظه کش و کوکی ها را پاک کنید. برای دسترسی به آن ابتدا وارد داشبورد وردپرس شوید از منوی پیشخوان روی گزینه جدید ایجاد شده با نام WP Fastest Cache کلیک نمایید تا بدین طریق بتوانید وارد بخش تنظیماتی افزونه شوید. اگر شما در حال حاضر یک وبسایت وردپرسی دارید ، احتمالاً برای کش سایتتون افزونههایی از جمله W3 Total Cache یا Super Cache رو امتحان کردید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.