شنبه ۰۵ آبان ۰۳

در بخش رنگ فوتر خود را انتخاب کنید، می‌توان رنگ مربوط به متن پاورقی و پس زمینه پاورقی را انتخاب کرد.

۸ بازديد
اخیرا مشاهده شده است به دنبال محبوبیت قالب وودمارت در بین کاربران ایرانی، برخی افراد سودجو اقدام به انتشار و معرفی نسخه های دستکاری شده و غیر رسمی از این قالب کرده اند. قالب وودمارت یک قالب فوقحرفهای برای فروشگاه آنلاین ووکامرس میباشد که با رابط کاربری قدرتمند و سریعش یک تجربهی فوقحرفهای را برای کاربران فراهم میآورد. قالب وودمارت، انتخاب یک قالب خوب برای سایت و علیالخصوص فروشگاه اینترنتی از مهمترین مسائلی است که باید با حساسیت و دقت بالا در مورد آن تصمیم گرفته شود تا هم کاربران و مشتریها تجربهی جالبی از خرید داشته باشند و هم امکانات زیادی برای مدیریت فروش در اختیار فروشندگان کالاها و محصولات اینترنتی قرار دهند. رابط کاربری و طراحی زیبای آن یک تجربهی خرید جذاب را برای کاربران رقم میزند. در نهایت هم قالب شما باید دارای پنل کاربری زیبا، شیک و متناسب با کسب و کار شما باشد تا کاربران براحتی بتوانند سفارشات خود را با جزئیات در پنل کاربری شان ببینند و مدیریت کنند. 1. برای افزایش سرعت پاسخگویی، بعد از مطرح کردن سوال در انتهای تیکت، اطلاعات ورود به وردپرس و پنل مدیریت هاست خود را نیز ارسال نمایید.همچنین در بخش مگا منوهای قالب woodmart شما قادر خواهید بود برای بخش های مختلف تصویر پس زمینه انتخاب کنید قابلیتی که امروزه اکثر سایت های فروشگاهی دارند. در نسخه رسمی سایت سازنده خارجی هر خرید برای استفاده در یک سایت است. شما با استفاده از این قالب این امکان را دارید که هر نوع سربرگ یا پاورقی را که مد نظر دارید اضافه نمایید. گوگل این مسئله را از سال ۲۰۲۱ به شکل جدی در نظر میگیرد و نتیجه آن را در رتبه بندی سایت ها اعمال میکند. بررسی کنید که چگونه با تم پیش فرض وردپرس کار میکند تا تفاوت بین آن و WoodMart را ببینید. قیمت این قالب در ژاکت و راستچین حدود 400 هست و در ابزار وردپرس 300 و در وردپرس باران 200 و به همین ترتیب سایت های دیگه. با توجه به حجم و ساختار این قالب، بسیار سریع و حرفه ای بارگذاری می شود.



جلسه 8 با عنوان آموزش نصب قالب وودمارت به وردپرس باران اضافه شد. برای معرفی بهترین قالب تاریخ وردپرس آماده اید؟ این نسخه را بدون محدودیت در تعداد نصب میتونید برای راه اندازی هر تعداد سایت جدید ازش استفاده کنین. کلیت قالب ها و نسخه های یک قالب که در سایت های مختلف میتونین تهیه کنین یکی هستن. در ایران هم چندین سایت هستند که نسخه های فارسی قالب Woodmart را برای فروش دارند. انواع و اقسام کتابخانهها و نمونههای از پیش آماده شده و افزونههای کاربردی آن میتوانند به شما در گسترش و بهینهسازی امکانات فروش و مدیریت فروشگاه اینترنتی کمک کنند. طبق گزارش های دریافتی از کاربرانی که به واسطه استفاده از این نسخه های متفرقه متضرر شده اند و آسیب های جبران ناپذیری به وبسایتشان وارد شده است، لازم دانستیم که هشدار دلسوزانه در خصوص عواقب استفاده از این نسخه ها به شما وب مستران عزیز بدهیم تا به سهم خود باعث جلوگیری از آسیبهای احتمالی به کسب و کار شما شویم.
کلیک کنید
ارزش این تم در ظاهر و احساس کلی آن است، این قالب برای طراحی وب سایت های شرکتی و فروشگاهی و برای تمامی کسب و کارها که نیازمند ارائه مشاوره و معرفی محصولات خود هستند، کاربرد دارد. یکی از بهترین نسخه های قالب وودمارت در سایت وردپرس باران منتشر شده است که شامل 144 دمو آماده، 100 فونت فارسی، پشتیبانی مادام المعمر، نصب رایگان و پشتیبانی و بروزرسانی رایگان و همیشگی است. بیش از 100 فونت فارسی استاندارد وب روی نسخه وردپرس باران نصب شده و امکان تغییر فونت بخش های مختلف سایت با یک کلیک وجود داره. این قالب دارای تعداد زیادی قالب متمرکز بر کسب و کار است که تقریباً تمام مواردی که ممکن است در هنگام ساخت وب سایت جدید خود با آنها روبرو شوید را پوشش می دهد. این قالب ها دارای دموهای متنوع، امکانات فروشگاهی پیشرفته و پشتیبانی فوق العاده می باشند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.