روش نصب قالب وودمارت در پیشخوان

آموزش سئو - آموزش وردپرس

شنبه ۰۵ آبان ۰۳

روش نصب قالب وودمارت در پیشخوان

۵ بازديد
  • در مرحله اول وارد پیشخوان وردپرس شوید
  • از بخش منوهای پیشخوان بر روی منوی نمایش کلیک کنید.
  • در صفحه ای که روبرویتان باز می شود بر روی دکمه افزودن کلیک کنید.
  • سپس در صفحه ی جدیدی که باز می شود بر روی گزینه بارگذاری پوسته کلیک کنید.
  • در این مرحله بر روی دکمه Choose File کلیک کنید تا پنجره انتخاب فایل باز شود.
  • فایل zip قالب را انتخاب کرده و بر روی آن کلیک کنید.
  • بر روی دکمه نصب کلیک کنید تا کار نصب قالب انجام شود.
  • در نهایت بر روی دکمه فعال‌سازی کلیک کنید تا قالب فعال شود.
  • در ادامه باید افزونه های قالب وودمارت را نیز نصب کنید.
  • بر روی گزینه افزودن و سپس بارگذاری افزونه کلیک کنید و فایل zip هر افزونه را به صورت تک تک آپلود کنید.
  • پس از آن کار نصب قالب خام به اتمام می رسد.

در صورتیکه پس از نصب قالب نسخه های جدید از قالب منتشر شوند باید برای بروزرسانی به نسخه جدید اقدام کنید. بروزرسانی قالب وودمارت موجب حفظ امنیت سایتتان در برابر خطرات امنیتی شده و همچنین قادر خواهید بود از امکانات نسخه های جدید نیز استفاده کنید.

برای مشاهده نحوه ی آموزش بروزرسانی های قالب وودمارت می توانید به سایت یونی وودمارت مراجعه کنید و از آموزش های لازم در این زمینه استفاده کنید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.



با استفاده از قالب Woodmart میتوانید بدون نصب هیچ افزونه اضافه بسیاری از ویژگی هایی که در افزونه ووکامرس وجود ندارد را استفاده کنید. تعدادی از امکانات عمومی اپلیکیشن اندروید ووکامرس به شرح زیر میباشند. استورینا یکی از بهترین روش های ساخت اپلیکیشن می باشد. راه اندازی فروشگاه کتاب، لباس، لوازم آرایشی، اپلیکیشن و … همانطور که گفته شد قالب WoodMart یکی از بهترین پوستههای فروشگاه ساز است که تا به امروزه طراحی شده. اورجینال تهیه شدن قالب ودمارت نکته بسیار مهمی است که حتما باید به آن توجه داشته باشید چرا که در صورتی که اورجینال خریداری نباشد و یا نال شده باشد از طرف سایت های خارجی که این قالب های نال را ارائه می دهند باگ امنیتی ایجاد می کنند تا به درآمدزایی برسند و هر لحظه سایتتان در خطر خواهد بود. نصب یک قالب یا افزونه نال شده می تواند موجب هک شدن سایت شود. بسیاری از قالب و افزونه های نال شده از منابع سرور شما برای ماینینگ و استخراج ارز دیجیتال و… در صورت تمایل به تهیه این مجموعه آموزشی می توانید با کلیک برروی دکمه ثبت سفارش، بعد از واریز هزینه این مجموعه، لینک های دانلود آن را دریافت کنید.
{آینده|راه رو به جلو برای} قالب وودمارت

پنل تنظیمات قالب وودمارت خیلی جامع است و شما با استفاده از این پنل تنظیمات می توانید بخش به بخش سایت خود را به خوبی مدیریت کنید و تاحد خیلی زیادی نیاز به کدنویسی را پوشش داده تا شما صرفا از طریق پنل تنظیمات قالب بتوانید بخش های مختلف وبسایت تان را شخصی سازی کنید. تنها مشکل این قالب هم این است که فارسی سازی نشده است شاید همین دلیل کافی باشد تا عنوان بهترین قالب فروشگاهی وردپرس از روی این قالب برداشته شود و شما باید خودتان دست به کار شوید و آن را فارسی سازی و راستچین کنید تا بتوانید با استفاده از آن سایت خود را به خوبی راه اندازی کنید. تمام امکانات این قالب برای وب سایت فروشگاهی مناسب است و شما با آن محدودیت های خیلی زیادی نخواهید داشت، اما اصلی ترین چالشی که ممکن است با این قالب داشته باشید، عدم ترجمه به زبان فارسی است و شما باید خودتان دست به کار شیوید آن را برای وب سایت راستچین و فارسی سازی کنید تا بتوانید از آن استفاده کنید و یک فروشگاهی اینترنتی خوب داشته باشید.

این قالب دمو های مختلفی را از خود ارائه داده است که شما با استفاده از این دمو ها می توانید برای خود بهترین سایت را داشته باشید و با استفاده از آن دیگر نیاز نباشد خودتان دست به کار شوید که کد نویسی کنید و ظاهر آن را شخصی سازی کنید. این قالب همرا با اپلیکیشن اندروید میتونه یکی از فوق العاده ترین انتخاب ها باشه. قالب وودمارت رو به جرأت میشه یکی از برترین قالب های فروشگاهی در تاریخ ووکامرس معرفی کرد. اگر عنوان بهترین قالب فروشگاهی وردپرس را به قالب وودمارت اختصاص دهیم اقرار نکرده ایم چرا که قالب وودمارت با توجه به امکاناتی فوق العاده ای که برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی در اختیار ما قرار میدهد اکنون در صدر پرفروش ترین قالب های فروشگاهی در مارکت های معتبر ایرانی است توجه داشته باشید که این قالب چند منظوره نیست و صرفا یک قالب فروشگاهی است که همین موضوع باعث شده تمام امکانات آن مربوط به یک وب سایت فروشگاهی باشد و شما قابلیت های زیادی داشته باشید. همان طور که قبلا اشاره کردیم قالب فلت سام پرفروش ترین قالب تم فارست است.
تماشا
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.