افزونه Yoast Seo Premium آموزش كامل سئو

آموزش سئو - آموزش وردپرس

یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

افزونه Yoast Seo Premium آموزش كامل سئو

۲۲ بازديد

توسط نسخه ي پريميوم مي تونين يك پيش نمايش و متا ديسكريپشن از وب سايتتون رو در شبكه هاي مجازي منتشر كنيد. اگر به دنبال بهتر كردن سايت خود هستيد، با توجه به امكانات و قابليت هاي بيشمار يواست سئو در نسخه پريميوم اين افزونه به هيچ عنوان در خريد آن ترديد نكنيد و با يك هزينه كم آن را تهيه كنيد، مطمين باشن كه در زمان خودتون صرفه جويي مي كنيد. اين سربرگ ميزان خوانايي نوشته ها رو بررسي ميكنه. ويژگي بسيار خوب Yoast Seo اينه كه هم زمان با تهيه مقاله اون رو بررسي ميكنه و در انتهاي مقاله بخشي براي بهبود آن ارائه ميده كه نسبت به تغييرات محتوا واكنش نشان مي ده. خصوصيت هاي بيش تر Yoast Seo Premium چيست ؟
با كمك اين افزونه تعداد كلمات كليدي به كار رفته در متن و استفادهي بيش از حد و يا خيلي كم از كلمات كليدي رو ميتونين ببينين و بدرستي كلمات كليدي رو در متن تكرار كنين. توي اين صفحه بطور كامل افزونه سئو و همه ي خصوصيات سئو وردپرس رو بهتون معرفي مي كنم كه بتونين افزونه Yoast Seo Premium به راحتي براي خريدن و دانلود اين افزونه ي شگفت انگيز وردپرس تصميم بگيرين. قصد دارم آموزش هاي ويژه اي در حوزه ي كامپيوتر و اينترنت و همچنين شبكه هاي اجتماعي براي شما آماده كنم كه اميدوارم حداكثر استفاده را از اين آموزش ها ببريد و با فيدبكتون به من كمك كنيد كه كار را ارتقا دهم. به اين معنا كه افزونه Yoast seo و ووكامرس را به يكديگر متصل مي نمايد. نقشه XML يكي از موارد مهم بعد از نصب و فعالسازي افزونه Yoast هستش.
ابزارهاي زيادي براي ساختن نقشه سايت وجود دارند. با اين افزونه آمار و وضعيت وبسايت به تعبير ابزارهاي گوگل، يكجا در پيشخوان وردپرس در دسترس قرار ميگيرن. مهمترين هدف افزونه يوآست فارسي اين است كه شما براي رسيدن به صفحه اول گوگل راهي آسان را داشته باشيد . ابزار ويرايشگر فايل براي ويرايش دو فايل مهم htaccess و robot.txt است. مهم نيست كه شما از كدام ويرايشگر در سايت استفاده مي كنيد. “nofollow نوشته ميشه، در كد لينك هاي سايت قرار ميگيره و به موتورهاي جستجو نشون ميده كه نبايد به افزونه Yoast Seo Premium دنبال يك لينك خاص برن اما همجنان اجازه ايندكس اين صفحات رو به موتورهاي جستجو ميده. اين ويژگي بررسي ميكنه كه پاراگرافهاي سايت شما داراي مطالب مفيد و كوتاه باشن و از نشانه هاي ربط بخوبي استفاده بشه. از طرف ديگه بايد بگم كه استفاده از كلمات كليدي به ميزان كم هم براي بهينه سازي سايت اصلا مناسب نيست و بايد يك تعادل استاندارد در تكرار كلمات كليدي ايجاد بشه.
اين قابليت افزونه بهتون كمك ميكنه كه از كلمات كليدي بيشتري استفاده كنين. اين افزونه فقط شما را راهنمايي مي كند و يك بخش كوچكي از موارد تكنيكال سئو را براي شما هندل مي كند. در بخش «نامك» مي توانيد لينك را برحسب سليقه خود بنويسيد. در واقع با امكاناتي كه در اين افزونه در اختيار شما قرار گرفته، با صرف اندكي زمان و استفاده صحيح از اين امكانات، ميتوانيد اين افزونه Yoast Seo Premium شانس را به وبسايت خود بدهيد كه در نتايج موتورهاي جستجو پديدار شده، به ارزش آن افزوده شود و از همين طريق بازديد آن نيز افزايش يابد. همچنين بهتر است در هر تصوير از يك كلمه كليدي مرتبط و متفاوت با بقيه تصاوير استفاده كنيد در غير اين صورت انگار كه يك تصوير قرار داده ايد و تصاوير ديگر اضافي است. در صورتي كه چگالي كلمات كليدي در متن شما زياد باشه منجر به رتبهبندي ضعيف در گوگل و ساير موتورهاي جستجو ميشه.

منبع

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.